logo kidp png

Asystent ds. kadr i płac

Interesuje Cię prawo pracy, ubezpieczenia społeczne? Mamy propozycję dla Ciebie.

 

Asystent / Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Krapkowice

Zakres zadań:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników i ich aktualizacja,
  • sporządzanie lub pomoc w sporządzeniu umów o pracę oraz aneksów,
  • zarejestrowanie nowych pracowników w ZUS, ich wyrejestrowanie i rejestracji zmian danych w trakcie zatrudnienia,
  • wystawianie świadectw pracy,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  • prowadzenie ewidencji badań lekarskich i szkoleń BHP oraz monitorowanie ich ważności,
  • prowadzenie ewidencji urlopowych, ustalanie uprawnień w zakresie urlopu,
  • naliczanie wynagrodzeń pracowników na podstawie przekazywanych protokołów dostarczonych przez Klienta (czas pracy, nadgodziny, pory nocne, urlopy, nieobecności),
  • rozliczanie ryczałtu za używanie samochodu prywatnego,
  • rozliczanie dodatków i potrąceń niekomorniczych,
  • miesięczne naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, fundusz pracy,
  • miesięczne naliczanie zaliczek na podatek dochodowy PIT-4R, PIT-8AR,
  • przygotowywanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS DRA wraz z raportami,
  • przygotowanie informacji o przelewach do Urzędu Skarbowego i ZUS,
  • przygotowywanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS DRA
  • przygotowywanie wniosków do ZUS o wypłatę zasiłku chorobowego, wypadkowego
  • przygotowywanie wniosków do ZUS o wypłatę świadczenia rehabilitacyjnego
  • rozliczanie umów cywilno – prawnych (zlecenie, o dzieło),
  • rozliczanie, dokumentacja zatrudnienia obcokrajowców,
  • delegowanie pracowników do pracy za granicą,
  • naliczanie innych potrąceń z wynagrodzeń Pracowników, związanych z ich zadłużeniem,
  • przygotowywanie innych wymaganych dokumentów / wniosków do ZUS
  • sporządzanie informacji podatkowej IFT-1, PIT-11, PIT-40,
  • obsługa czynności związanych z Komornikiem,
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • obsługa dofinansowania z OHP,
  • obsługa dofinansowania z PFRON.

 

Wymagania:

  • atutem będzie wykształcenie wyższe w kierunku ścisłym (finanse, rachunkowość, ekonomia, itd.) i znajomość obsługi oprogramowania kadrowo - płacowego, obsługi arkuszy kalkulacyjnych,
  • umiejętność ustalania priorytetów powierzonych zadań oraz dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczność i cierpliwość,
  • systematyczność, obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełen etat,
  • stałe godziny pracy (poniedziałek – piątek, 7:00-15:00),
  • zdobywanie doświadczenia zawodowego,
  • możliwość rozwoju oraz nauki,
  • dostęp do licznych publikacji, wydawnictw, baz prawnych,
  • dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.

Prosimy o podpisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926, ze zm.)

Kontakt

Kancelaria Doradztwa Podatkowego GROKAZ Spółka Cywilna Kazimierz i Grażyna Zielińscy

Os.XXX-lecia 20, 47-303 Krapkowice

tel. 77 466 19 04, 77 44 666 22

tel. kom. 602 100 497, 606 335 947

email: kancelaria@grokaz.pl

Czynne poniedziałek - piątek

w godz. 7:00-15:00 

 

Mapa dojazdowa

JavaScript must be enabled in order for you to use Google Maps.
However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser.
To view Google Maps, enable JavaScript by changing your browser options, and then try again.

Drukuj mapę