Historia naszej Kancelarii
Historia naszej Kancelarii rozpoczyna się w maju 1992 roku. Kancelaria powstała jako spółka cywilna i do dnia dzisiejszego działa w tym samym składzie osobowym wspólników.
Siedziba Kancelarii w Krapkowicach - Dział Obsługi Firm
Przedmiotem działalności Kancelarii jest doradztwo podatkowe w pełnym zakresie określonym ustawą, obsługa podatkowo-księgowa oraz kadrowo-płacowa firm, doradztwo ekonomiczne w zakresie sporządzania biznes planów, analiz ekonomicznych, wniosków kredytowych. Kancelaria prowadzi także działalność edukacyjną w postaci szkoleń i publikacji w zakresie prawa podatkowego, prawa pracy oraz prowadzenia działalności gospodarczej.
Zatrudniamy wykwalifikowaną kadrę pracowniczą, a doradcy podatkowi są ubezpieczeni od odpowiedzialności zawodowej i wpisani na listę doradców podatkowych:
nr.06863-Grażyna Zielińska,
nr.06864-Kazimierz Zieliński
Działalność Kancelarii realizowana jest poprzez sprawdzone procedury wewnętrzne w zakresie organizacji Kancelarii jak również zastosowane procedury świadczenia usług wsparte pełną informatyzacją procesu obsługi Klienta. Standaryzacja oferowanych usług pozwala nam na kompleksową obsługę naszego Klienta na najwyższym poziomie.
Siedziba Kancelarii w Krapkowicach - Dział Doradztwa i Edukacji
Zaufanie naszych Klientów pozwala nam na dynamiczny rozwój, przez co możemy cały czas rozszerzać naszą ofertę o nowe rozwiązania, które usprawniają i ułatwiają podmiotom prowadzenie działalności gospodarczej. Swym zasięgiem działania obejmujemy kilka urzędów skarbowych.
HISTORIOGRAFIA:
25 marca 1992 |
- akt założycielski spółki - umowa spółki cywilnej |
4 maj 1992 |
- rozpoczęcie działalności spółki |
maj 1994 |
- komputeryzacja obsługi klienta |
lipiec 1998 |
- wpisy na listę doradców podatkowych |
luty 1999 |
- elektroniczny przekaz dokumentów ZUS |
kwiecień 1999 |
- uruchomienie własnej strony internetowej |
styczeń 2000 |
- wprowadzenie pakietowego systemu obsługi klienta |
maj 2002 |
- pierwsze autorskie publikacje podatkowe w prasie |
sierpień 2002 |
- wprowadzenie systemu archiwizacji danych |
październik 2003 |
- biuletyn Klientów Kancelarii |
lipiec 2005 |
- wprowadzenie ogólnych warunków umów |
styczeń 2006 |
- wprowadzenie procedur obsługi klienta |
czerwiec 2006 |
- uruchomienie panelu klienta na stronie internetowej |
styczeń 2007 |
- Certyfikat Kancelaria Przyjazna Podatnikowi |
listopad 2007 |
- Wyróżnienie Złotówka Podatnika 2007 |
styczeń 2008 |
- Wyróżnienie Wzorcowa Kancelaria Roku 2008 |
styczeń 2009 |
- wpis do rejestru instytucji szkoleniowych |